Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 9 november 2016, 12:16   #121
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
IS dit nu een goede uitslag? Trump zei enkele verontrustende dingen over minderheden en vrouwen, en is tegen het recht op abortus en heeft geen goede socio-economische visie, dus je zou denken van niet.
Maar toch heb ik Amerikaanse vrienden gezegd dat ik op Trump zou stemmen.
Hillary is zoals reeds gezegd het exponent van de economische elite, een mens dat 650000 dollar vraagt voor een speech, en nog erger ook het exponent van de agressieve interventionisten, die heel de wereld als een speelbal van de VS zien.
Trump kreeg de steun van de armere, blanke arbeidende bevolking, een deel van de bevolking dat door de neoliberale politiek van de laatste decennia steeds armer werd, een evolutie die je hier trouwens ook begint te zien. Hopelijk doet hij nu iets terug voor de mensen die hem verkozen hebben, en houdt hij woord dat hij de relaties met Rusland zal verbeteren, de vrijhandelsakkoorden zal heronderhandelen, en geen avonturen meer zal beginnen in het Midden-Oosten, met uitzondering van het uitroeien van IS.

Als hij woord houdt, dan mogen we erg blij zijn met de resultaat. Ik ben geen zwangere vrouw die abortus wil plegen, ook geen illegale Mexicaan, wat mij interesseert is de Amerikaanse buitenlandse politiek, en op dat vlak mogen we blij zijn met Trump.
Ik ben het grotendeels eens met wat u zegt. Als Amerikaan zou ik nooit voor Trump gestemd hebben, maar qua buitenlandpolitiek lijkt me een president die voor minder inmenging in het Midden-Oosten is en betere relaties met Rusland wil onderhouden enkel maar voordelig als Europeaan.

Hoewel ik absoluut geen Poetin fan ben, heb ik nog altijd tien keer liever een goede band met Rusland dan de banden die we hebben met criminele staten zoals Saoedi-Arabië
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden