Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
je moest eens weten hoeveel studenten recht dit aan het volgen zijn.
Ik weet dat: nul.
Een volledige fabriek redden en er 1.000.000 euro aan verdienen
Een volledige 3e generatie horeca group (met maar liefst 5 zeer bekende en grote brasseries in elk met minstens 30 mensen in dienst !) waar ik 240.000 euro vrij en onbelast aan verdien.
ze leren zaken die schijnbaar een gans forum niet kent !
uur 00:00
vereffenen van rechtswege
internationale zetelverplaatsing
omvorming van vennootschappen om in een andere wet te spelen (veranderen van spelregels)
oneigenlijk gebruik van wet
misbruik van wet
combinatorics maken
etc etc etc etc Ze hebben mij vandaag nog bevestigd dat ze dit nooit leren in hun lessen en waren behoorlijk onder de indruk van mijn bruine kleur en dat ik op Tenerife kon leven en toch zaken afhandelen hier in Belgie.
Er zijn er al een paar die ook, sterfhuisconsulent willen worden en in een 5 sterren hotel willen gaan leven terwijl ze een paar dossiers per jaar doen.
ik deel ook mijn naamkaartjes uit in de rechtsbibliotheek en aan het aantal hits te zien op deze draad zijn er een pak alles aan het volgen.
Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 november 2016 om 02:49.
|