voorbereiding alarm procedure
Voorbereiding alarm procedure
Iedereen heeft mail gehad met verwijzing naar het Nederlands rechtenforum waar ze mijn biografie ,website en alle info vinden zodat ze weten wie ik ben.
Wordt daardoor overal met respect ontvangen want ze weten dan dat ik een super expert in deze materie ben die honderden arresten en vonnissen kent en bij heeft waar zij nog nooit van gehoord hebben.
ik heb ze ook al vanuit Tenerife de copies van dit werkje opgezonden en nu zend ik hen de Q(Spec).
Zondag komt de Ra(spec) en tevens worden 5 masterproofs gezonden inzake fraus,onrechtmatige daad en aansprakelijkheid bestuurders .Zodat we op de brainstorm de R(spec) kunnen samenstellen.
Voornaamste hindernis nog te nemen is de kapitaalsvermindering zodat de bestuurders niet meer hoeven te volstorten.
Waarom de aandacht voor de PAULIANA ?
Gezien we na alle transacties in januari 2017 in ontbinding gaan ,zal bij een later faling de datum van staking van betaling maar kunnen worden teruggezet tot op de dag van het ontbindingsbesluit(ART12) ,dus tot in januari 2017.
Daardoor zijn alle verrichtingen buitenschot dus ook de kapitaalsvermindering en de verkoop van de 4 handelsfondsen.
We kunnen dan enkel nog verontrust worden door art 20 en door FRAUS vandaar dat ik vroeger naar Belgie kwam om er zeker van te zijn dat ik alle Arresten, Vonnissen en artikels en nieuwe monografieën meehad in de discussie.
ik ga deze laatste nu mee verwerken in mijn database en mijn Ra(spec) samenstellen.
Aanvankelijk waren de advocaten zeer gekant dat ik dit allemaal op het forum heb gezet ,maar ik heb het hen kunnen verkopen als bijkomende zekerheid van 'als die gasten niks verkeerds vinden zoals in de draad van de redding van het fabriek van Paul en Wendy ' dan kunnen we al bijna zeker zijn dat het JUST IS !