Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo
OK maar het is toch spijtig dat er geen samenwerking is met de NVA.
|
Schijnbaar loop ik toch weer achterop. Wie heeft ooit gezegd "nooit met het Vlaams Belang!" Dus is het toch logisch dat er geen benaderende gesprekken hebben plaatsgevonden tussen beide Vlaamse strekkingen.
Je kunt dit spijtig vinden. Feit is wel dat een verdeeld blijvende Vlaamse politiek bewerkstelligt dat de verzuchtingen van het volk in de koelkast zijn gestopt. Niet dat ik er om treur. Het is een simpele vaststelling van mijnentwege. Maar vaststellingen van een neutraal waarnemer zijn mogelijk ook juiste vaststellingen.

Maar daar we dienaangaande geen verzoening moeten verwachten van onze verkozenen zal het volk zelf een uitweg moeten zoeken.
2018 kan misschien verhelderend werken? Wat wil het volk voor de toekomst?
Ik waag mij niet aan voorspellingen. Geen haar op mijn hoofd denkt er aan om het vel van de beer nu al te koop te stellen.
Trouwens; omdat ik neutraal ben; zal ik weerom "foert" op mijn stembrief schrijven. Ik ben een democraat. Ik sluit mij aan bij de wil van de meerderheid. Tot op heden heb ik via dit forum nog geen enkel element gevonden dat mijn benadering zal wijzigen.
Ze kunnen mij wel veerplichten naar het stemhokje te gaan maar dat is reeds te veel gevraagd. Ik heb reeds drie bijna volle vrije dagen moeten opofferen aan die comedie. Mij dunkt dat mijn bijdrage aan de democratie ook hier meer dan voldoende is geweest.