Los bericht bekijken
Oud 20 november 2016, 09:52   #903
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Hoe kom ik aan de waarde van 2.500.000 e voor de N(spec)

Ga nog eens zien hoe N(spec) wordt gemaakt vooral de conjugation heeft enorm veel tijd in beslag genomen en aan het set heb ik 10 jaar gewerkt.

Te samen met mijn Ca's vormen ze de basis van ALLE sterfhuisconstructies.

Het is ook deze database die het meeste indruk maakt op de advocaten en boekhouders/revisors tijdens mijn brainstorms.

Dit set zijn mijn integers !

Vanuit dit set maak ik case by case elke commutator matrix voor een specifieke sterfhuisconstructie (elke sterfhuisconstructie is totaal anders)

Vanuit die commutator matrix maak ik de Q(spec)

Per sterfhuisconstructie ga ik naar de prinsenstraat bibliotheek om de Arresten en Vonissen te copieren die ik voeg bij mijn database van mijn 4 kleurtjes

Als voorbereiding van de brainstorms maak ik dan mijn extensies (Galois) meestal een modular of distributive lattice en in hoogst uitzondering een volmaakte boolean algebra (is me niet gelukt in deze constructie maar ik werk er nog aan de ganse zondag)

en zo kom ik dan aan mijn Ra(spec) die ik van buiten leer om zo een indruk te maken op mijn klant en de bijgeroepen advocaten en boekhouders/revisors (die weten niet wat ze meemaken)

Deze show (want het is een show van kennis) maakt mijn exorbitante fees verteerbaar.(Zie maar eens naar de reactie van Eric Van de Ven ,die het meemaakte in de sterfhuisconstructie van de Houte Klare)

http://forum.politics.be/showpost.ph...69&postcount=1


Mijn exorbitante fees worden trouwens verwerkt in de oneigenlijke cvba als een inbreng in natura en afgeschreven zodat het de klant niets kost )

De eigenlijke oplossing wordt dan afgewerkt door toevoeging van de rechtsleer die alle participanten hebben toegestuurd gekregen.


Dus een PERFECTE sterfhuisconstructie = R(spec)


Aan mijn N(spec) verdien ik alleen al miljoenen door de afschrijvingen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 20 november 2016 om 10:12.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden