Los bericht bekijken
Oud 20 november 2016, 18:14   #52
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Maar daar gaat deze topic in feite niet over.
Ik zal de essentie in een vraag verwoorden.
Dewinter is een boegbeeld van het VB.
Citaat:
Citaat:
En het VB pretendeert een Vlaamse partij te zijn.
Wat heeft Dewinter dan te zoeken in het buitenland?
Zijn er hier dan niet genoeg problemen om zich mee bezig te houden?
Of gaat hij in het buitenland hulp zoeken?
Er zijn vedetten genoeg; ook op dit forum; die bewust door hun gedrag hun partij een slechte dienst bewijzen. Ofwel zijn het idioten die niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Voor hen is een politieke overwinning het oneindig wauwelen op dit forum. Of doorlopend de trol uithangen. Bron? Geen!!
En daar moet ik Pandareus wel gelijk geven.
Ooit beweerde hij op dit forum dat men geen minister moet worden of zijn om als parlementair een riant pensioen op te bouwen.
Misschien is dat de optie van Dewinter?
Maar daarvoor is heibel gaan verkondigen in het buitenland zelfs niet nodig.
Hij kan hier in dit land genoeg stof vinden om zich druk over te maken.
Maar dat is ook steeds het ongeluk geweest voor het VB.
Op een of andere manier komen er steeds elementen aan het woord die op hun manier de kiezer afschrikken. Als een der voorbeelden wil ik Alexandra vermelden. Die doet zich of deed zich graag voor als heiliger dan de paus.
Wat heeft die geveinsde heiligheid te maken met de Belgische problematiek?
Als de opzet niet is of was om kiezers van de CD&V af te snoepen dan durf ik haar gedrag ook stupied debiel noemen.
Meer en meer mensen beginnen hun buik vol te krijgen van de rare hersenkronkels van allerlei soort gelovigen.
En zeker als het grotendeels geloof betreft dat politiek misbruikt kan worden om andere doeleinden te opteren.
Dat is destijds trouwens ook gebeurd met een grote groep Oost-fronters.
En ik heb er gekend die zeker nooit Nazist zijn geweest maar wel te katholiek van thuis uit. Maar ze zaten nadien wel met de gebakken peren.
Maar de huidige jongere generaties hebben die problematiek of onrecht nooit meegemaakt. Hoe moeten ze dan begrijpen wat België in het verleden ooit is geweest? Velen begrijpen zelfs niet wat België heden is.
Alles draait toch rond Merkel haar wil &wetten is dat geen buitenland dan?? alles is verbonden met het buitenland héél de EU is dan buitenland ...héél de Belgische regering hangt af van het buitenland... als ze iets moeten beslissen kan het niet door de internationale wetten bla bla bla

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 november 2016 om 18:19.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden