Los bericht bekijken
Oud 14 december 2004, 22:44   #11
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
Gm10 schreef :

Gm10, ik kan je alleen maar voluit gelijk geven : zoiets mag niet gezegd worden en zeker niet door een politcus.

Maar enkele bedenkingen :

1. Alcohol(-intoxicatie) als ja ... verschoning van "wilde" uitspraken. Waar heb ik dat nog gelezen, maar dan wel in verband met België ?
Geen idee. P Magazine ?

Citaat:
2. Shoot ... Paki's. Je zou ons kunnen helpen door die zin in zijn juiste context te plaatsen ! Vertel ons eens iets over het praktisch wekelijks racistisch geweld in Oldham, Burnley, ... om nog maar niet te spreken van Birmingham. Die drie steden kun je vatten onder een groepsbenaming : The Borinage of England.

Wat doet dat er toe? Je gaat de wet niet doen respecteren door hem zelf te overtreden (met geweld).

Citaat:
3. Heb je al iets verteld over de BBC reportage, The Hidden Enemy ? Is uitgezonden op BBCWorld op 11 of 12 november. Zéér interessant dat voorlopertje van 9/11. Zo je die reportage niet gezien hebt, verwittig dan en dan vertel ik het wel. Én in 2005 zéker te zien op Canvas ! Tiens, van dat woord "zéker" ben ik zo zéker nog niet ... Hoe zou dat komen ?

Neen die heb ik niet gezien. BBC World hebben we hier echter niet, BBC world is een samenraapsel van allerlei BBC-kanalen (BBC heeft er een stuk of 10-15 denk ik).

Citaat:
Gm10
Citaat:
, dit is dus absoluut géén kritiek, maar een uitnodiging tot vertellen. Buiten voetbaluitslagen en politieke of koninklijke fratsen horen we al zo weinig van de situatie over het Kanaal. En jij woont in London, dus ...
Citaat:

Beste Groeten !
Engeland bevindt zich een beetje in dezelfde situatie als Belgie. Traditioneel is men helemaal niet tegen buitenlanders of anderskleurigen, maar in bepaalde steden en wijken loopt de situatie helemaal uit de hand. De Tories kunnen hier echter niet van profiteren. Raar, hoor ik je zeggen. Inderdaad, tot je de conclusie bereikt dat Labour in feite helemaal niet links meer, maar wellicht nog rechtser is dan de Vlaamse tjeven. Dus samengevat, ja, de situatie is hier niet zo heel anders als in Belgie maar (a) het beleid is reeds redelijk rechts en (b) de Britten hebben echt wel dat extra fatsoen dat hun gewoon nooit op extreem rechts zou doen stemmen (en dit geldt voor elke rang en stand).