Los bericht bekijken
Oud 28 november 2016, 09:02   #9
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Zoals ik eerder reeds schreef: die bewijzen voelt ELKE Vlaming maandelijks in zijn portemonnee, en als dat alles nog niet genoeg is krijgt België nu ook nog een Europese waarschuwing dat de staatsschuld op een alarmpeil is gekomen !
Maw: wat heeft Bart De Wever met de besparingen van de bevolking gedaan ?
"Show me the money Bart" of moet het zijn "Show me the money, VOKA" ?
ik ben geen fan van deze regering maar dat gezever over dat ELKE Vlaming het maandelijks in zijn portemennee voelt, moet toch ook eens gedaan zijn hoor.

Nog steeds hebben vele gezinnen 2 wagens, gaan ze 3 keer per jaar op reis, hebben ze de laatste I-Phone of high end tablet, hebben ze een PS4, kunnen ze nog steeds ongestraft hectoliters water verspillen en elektriciteit verbruiken alsof er geen limiet opstaat.

Dat er daarnaast nog steeds mensen in bittere armoede leven, dat mensen die hun werk verliezen of ziek worden nog steeds in de steek gelaten worden, is zeker waar. Maar het is niet anders dan onder het beleid waar partijen als pakweg SPa mee in de regering zaten.

Dit is geen regering van de verandering, niet in de positieve zin maar ook niet in de negatieve zin. Wat gerommel in de marge, net zoals alle andere hiervoor de laatste 30 jaar.