Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Hahaha, ik hoop dat je de contradictie van je uitspraak beseft.
Bij nader inzien, gezien eerdere discussies, denk ik dat mijn hoop ijdel is.
Als je "geen domme dingen mag zeggen" en er dus een machtsorgaan is dat zal beslissen wat nu "domme dingen" zijn, dan heb je BIJ DEFINITIE geen vrije meningsuiting.
Ik zal je vertellen: "elk idee dat stelt dat ik NIET de beminde werelddictator moet zijn, is een uiterst dom idee dat verboden moet worden."
|
Gij leest gewoon wat dat gij wilt dat ge wilt lezen. Nergens stel ik dat ge geen domme dingen moogt zeggen. Ik zeg gewoon dat als ge domme dingen zegt, mensen niet naar u luisteren. En terecht. Mensen luistern liever naar slimme dingen dan naar domme dingen.
Dat gij gefrustreerd zijt dat niemand uw extreme opinies serieus neemt is dus niet omdat er een complot is van de overheid die u via het politiek correct denken uw vrijheid van meningsuiting beperkt. Dat is allemaal uw verbeelding.
Ik heb het u al uitgelegd, en ik doe het opnieuw. Ook politieke overtuiging is een gauss curve. Gij zit helemaal aan de rechterkant. Waar weinig andere mensen zitten. Veel medestanders hebt ge dus mathematisch niet.
Bovendien, en dit is heel belangrijk. Voor elke ultra libertarist, is er aan de andere kant een ultra communist. Jullie zijn mekaars spiegelbeeld. Uw eigenste bestaan zorgt er dus voor dat uw ergste vijand ook bestaat.