Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter
ik heb mijn gans leven mijn bureel gehad in de rechtsbibliotheek ,ik ben nu opzoekingen aan het doen zoals steeds en heb bijzonder fouten gevonden in fusie en splitsing wet die ik kan gebruiken in sterfhuisconstructies.
Als U de functiefiche van de sterfhuisconsulent bekijkt zal je zien dat een bijzonder kennis is vereist over een aantal domeinen ,en die bijzondere kennis houd in dat je alle ,en ik herhaal alle ,vonnissen leest en analyseert over dit domein
Enkel in de rechtsbibliotheek vind je alle tijdschriften samen en alle nieuwe boeken .
Gezien ik hier nooit een advocaat zie weet ik dat ik een onvoorstelbare voorsprong heb ,want zij kunnen niet zoals ik 3 dagen van de week full van 10 Uur tot 19.00 uur opzoekingen doen.
Studeren is mijn beroep,ik moet steeds iedereen voor zijn.
Ben nu actualité jurisprudence aan het doornemen.
Posten op forums had tot doel om sterfhuisconstructies terug in de kijker te brengen en het beroep van sterfhuisconsulent ,welk onbekend was voor ik begon te forummen,als aparte categorie op google te krijgen.
Dankzij mijn forums is mij dat uitstekend gelukt en staat sterfhuisconsulent nu apart in google vermeld als de persoon die een sterfhuisconstructie begeleid. Fantastische reklame niet ??Al mijn concurrenten uitgeschakelt.
3 studenten waren geineresseerd in mijn thesis onderwerpen
|
Het komt jou blijkbaar niet op dat advocaten hun
eigen biblioteek hebben, en dat bovendien heel veel van de nodige documentatie online beschikbaar is?
Enkel amateuristische achtergebleven 'strafhuisconsumenten' gebruiken nog de biblioteken om professionele redenen.
EDI: vertel je de studenten ook over uw verblijven in de gevangenis?