Los bericht bekijken
Oud 15 december 2004, 12:05   #79
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
1. Ken ik niet. Ik lees geen anti-semieten. U kent ze blijkbaar beter dan mij.

2. Segev schrijft in zijn boek dat de paramilitaire ondergrondse organisaties als Lehi en Irgun, die banden hadden met de revisionistische beweging van Jabotinsky, nauwe banden hadden met de nazi's, vooral tijdens W.O. II. Verder stelt hij dat een joodse jeugdbeweging van Jabotinsky in Duitsland, onder de bescherming stond van de Gestapo.

3. Wat uw nazi's en negationisten betreft: gelieve zich te melden tot andere topics op het 'politics'-discussieforum. Zo u wilt, zult u er zeker enkele tegen het lijf lopen. Ik waarschuw u wel dat ze daar minder beleefd gaan zijn dan hier: ze zouden weleens kunnen dreigen met de gaskamer. Opassen dus!
1. Met uw groene bril op herkent u natuurlijk die Catherinettekes en De Neuters niet. Kom niet af dat ge ze niet leest!

2. Ge hebt er weeral kaas van gegeten, hé. Dat zal hij zekere zo niet geschreven hebben want dat zijn leugens. Voor WO II had iederereen banden met Duitsland! Waarom de joodse groeperingen niet die hun geloofsgenoten uit de nazi-hel wilden redden? En indien er sommige relaties waren tijdens WO II waren die er voorzeker wel om de strijd tegen de britten die door hun embargo miljoenen joden hebben laten uitmoorden door dezelfde nazi's.

Bescherming van de gestapo... zot zijn doe geen zeer. Vooral voor de groenestapo.

3. Zeer sterk :"ze zouden weleens kunnen dreigen met de gaskamer. Opassen dus! " Nu al beginnen dreigen. Doe zo voort, ge zijt goed "bezig".