Los bericht bekijken
Oud 2 december 2016, 09:59   #801
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

GOLDENREKENING-68

Zoals post 796 laat zien worden alle transfers via deze rekening beschouwd als 'inkomsten 2007' en werd ik vriendelijk verzocht hier de maximum schijf inkomstenbelasting op te betalen.

Tot op vandaag beweert de fiscus dat ze niet in staat zijn om de gegevens van deze rekening te achterhalen.
Vroeger had ik deze bewering weggelachen maar vandaag ben ik wat beter op de hoogte van de gehanteerde procedures en ik moet zeggen dat die mogelijkheid wel degelijk bestaat.

Langs de andere kant is het ook mogelijk dat de fiscus wel degelijk over deze gegevens beschikt maar deze niet wil/kan gebruiken omdat deze gegevens hun stelling onderuit haalt - met een veroordeling door het Hof van Beroep tot gevolg. – Ieder zijn mening –

Nu, even kijken hoe moeilijk het is om toch een deel van de gegevens van die rekening op te vissen.

Over welke informatie beschikten zowel fiscus als wijzelf (tweede helft 2010)?
1. De gebruikte term in de boekhouding nl; GOLDENREKENING-68
2. Direct verband met APM&ed bvba, ondernemingsnummer 0474 014 947

Nu bestaat er zoiets als Google en het vraagt geen buitensporige intelligentie om de term GOLDENREKENING even op te zoeken. De lezer kan dit zelf even proberen – het resultaat staat hieronder.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  20161201_politics_8.jpg‎
Bekeken: 253
Grootte:  105,8 KB
ID: 104925  

Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden