Discussie: De Purperen Muur
Los bericht bekijken
Oud 15 december 2004, 18:03   #1156
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
[size=2]Voil�*: hier heb je weer het antwoord op een vraag die ik mezelf regelmatig stel.[/size]

[size=2]Welk is de oorzaak waarom ik zo'n viscerale aversie heb tegenover Triangel?[/size]
[size=2]Welnu: Nu ik zie hoe gemakkelijk staaf met die denigrerende beledigingen en ongefundeerde platitudes omgaat stel ik deemoedig vast dat ik nog veel te leren heb.
[/size]
Als internet en forumverslaafde kweek je een dik vel.
Na verloop van tijd treedt bij beledigingen zelfs een omgekeerd effect op: als je je opponent zover krijgt dan voelt dat vaak aan als "Hebbes! De argumenten zijn op!"

[size=2]
Citaat:
Aan de andere kant vind ik het geweldig vast te mogen stellen dat Staaf al door onze obligaat beledigende Triangel wordt klaargestoomd om de topfunctie die ik hem heb beloofd na de Vlaamse Onafhankeljkheidsverklaring op een consequente wijze op te nemen.[/size]
[size=2]Ik bedoel daarmee dat Staaf nu reeds wordt ingeleid in de wereld van het Vlaams Nationalisme waar je het moet gewoon worden om als Nazi, SS-er, fascist, rechts-extremist, negationist, revisionist, NSB-er, enz, enz te worden uitgescholden terwijl het tegendeel waar is.[/size]
Een belediging kan je pas echt raken als ze een grond van waarheid bevat.
Als ze diep kwetst, dan vraag ik me af hoe het komt dat een verwijt me 'opsmijt'.
Als een belediging geen hout snijdt, dan voel je niks. Je beseft maar al te goed dat iedereen met ogen in zijn hoofd doorheeft hoe de vork echt aan de steel zit.............

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 december 2004 om 18:04.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden