Discussie: BELGAe = vlaams ?
Los bericht bekijken
Oud 15 december 2004, 18:40   #121
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter
Het is heel simpel, u gaat naar de start van dit onderwerp en u leest wat Wanderer zei. Hij begon in het Nederlands, of althans iets met Nederlandse woorden. Het gaat niet om een "knurft" zonder respect. Men heeft hem zelf gevraagd om niet meer zijn zinnen via een vertaalprogramma te vertalen maar om het dan maar in het Frans te doen. Dat getuigt van wederzijds respect tussen Wanderer en de mensen op dit forum. Dat niet iedereen Frans spreekt is spijtig. Maar wat wilt u? Dat die mens het moest afbollen omdat hij geen andere taal mocht gebruiken? Of dat er toch een discussie kon plaatsvinden? Wat zou het meest passen onder de zo geliefde "vrije meningsuiting"?

U veralgemeent hier uw persoonlijke ervaring terwijl deze hier in dit onderwerp totaal niet het geval is. Trouwens ik denk dat hier ook een hoop Vlaamse knurften rondhangen gezien de reacties hier ... De knurft verwijt de knurft dat hij een knurft is dus.
Ik ben trouwens niet overtuigd dat de persoon in kwestie een Franstalige was, ik denk dat het een Fin is.
Het is een kwestie van respect aan twee zijden en dat was er. Mensen die er iets zinnigs over willen zeggen moet naar de inhoud van de argumenten zien, niet naar de taal die we gehanteerd hebben.
Dus de Vlamingen die een gesprek niet kunnen volgen, door gebrek aan kennis van het Frans....rot op!

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 15 december 2004 om 19:01.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden