Los bericht bekijken
Oud 13 december 2016, 16:01   #852
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Heeft u al een klacht ingediend bij de federale ombudsman?
Met alles en iedereen al contact opgenomen, ook met de federale ombudsman. Met wie en welke antwoorden ik heb gekregen, daar kom ik later op terug.

Citaat:
Met her en der ambtenaren te stalken gaat u zichzelf dus enkel in de problemen werken.
Of het stalken is moet later nog blijken. Verder wordt het probleem ook groter als ik niks doe.
Het enige dat overblijft is links en rechts tegen schenen stampen. Niet mijn keuze hoor.

Citaat:
U heeft niet de hulp van medeburgers nodig, voor zover die iets kunnen doen, maar van advocaten en rechters.
Advocaten willen mee, daar niks kwaad van te zeggen. Rechter wil – desnoods pas binnen 10 jaar –
eerst documenten zien uit een strafdossier.

Citaat:
Zonder de hele situatie te kennen: als de ombudsman en rechters ongelijk geven, zou ik maar stoppen met gelijk te willen krijgen.
Mijn gelijk staat al overal te lezen indien je iets wil nakijken.
Als dat teveel is kan je wachten tot een strafdossier wordt vrijgegeven. En vandaag zijn zij die de situatie niet kennen de enigen die nog twijfelen. Oeps, bijna de derde groep vergeten, diegenen die de situatie wel kennen maar doen alsof ze twijfelen..

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 december 2016 om 16:04.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden