Federale politie mag niet meer flitsen, maar ...
Ik moet geen link plaatsen, iedereen zal het wel weten.
Maar ik vind het toch markant: nu legt de federale politie een beslissing van de rechterlijke macht naast zich neer .... en de linkse kerk begint niet te kermen dat het principe van de scheiting der machten geschonden wordt ...
En hoe wereldvreemd is dat niet ?
Ik rijd door het rode licht. Ik voer al 50 jaar bijna een nummerplaat. Maar de flikken mogen die niet lezen. O neen, mijn privacy ...
Ook de ministers van justitie zijn in fout: ze moesten al lang de bevoegdheid geven aan het Hof van Castratie om, zoals al voor sommige andere dinges, een arrest uit te spreken dat zegt dat er wel degelijk een foutje zit in het systeem, maar dat dit toch maar mineur van belang is, en dat de wetgevende macht verzocht wordt enige klaarheid te scheppen a.u.b.
Stem op mij om eerste minister te worden. Ik los al die onnozelheden op op één jaar.
.
|