Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Europa is niet geïslamiseerd.
|
Sla de krantenarchieven van de jongste 30 jaar er eens op na en tel eens het aantal Mohammed cartoons. En vergelijk dat dan met het aantal Jezus cartoons.
Kijk ook naar de bagger die islamkritische politici over zich heen krijgen: Wilders, Van Der Taelen, of Annalisa Gadaleta recent nog in Molenbeek.
Luister/kijk eens naar onze nationale omroep en zoek de islamkritiek! Een oud-collega van hen schrijft
een islamkritisch boek, de uitgever die het wil publiceren
wordt om die reden ontslagen. Dan zou je verwachten dat het kot te klein is bij de VRT omwille van zoveel beteugeling van de persvrijheid. Echter niets van dat alles. De hele zaak, en ook het boek, worden doodgezwegen.
Citaat:
Enkele wijken in Frankrijk, UK en ook Brussel zijn geïslamiseerd.
|
Jij schijnt "geïslamiseerd" te interpreteren als "moslim meerderheid". Welnu, dan heb ik ook slecht nieuws voor je: sinds 2013 zijn een meerderheid van de lagere school leerlingen in zowel Brussel als Antwerpen moslim. En hun aandeel is stijgende. Kleinere steden wel snel volgen.
Dat is ook logisch als je ziet hoeveel factoren in het voordeel spelen van het percentage moslims:
- Onophoudelijke instroom. Niet verwonderlijk als je weet dat uitkeringen/kindergeld in België een veelvoud zijn van een maandloon in hun land van oorsprong. Veel "vluchtelingen" en "asielzoekers" vanuit Schengen buurlanden, of rechtstreeks vanuit een moslim land, houden de instroom in stand.
- Gezinshereniging.
- Huwelijksmigratie vanuit het land van oorsprong.
- Een hoger geboortecijfer dan de autochtonen.
- Politieke partijen, N-VA incluis, die in een wedloop met elkaar zijn verwikkeld om de demografisch interessante groep moslim allochtonen voor zich te winnen als kiesvee. Wat voor ons een demografische tijdbom is zien zij als een electorale goudmijn.
- Hoogopgeleide autochtonen die niet bereid zijn om steeds meer inkomen af te dragen aan het babysitten van een groeiende groep kansenparels zullen in steeds grotere getale emigreren naar Noord-Amerika, Oceanië of het verre oosten.
Die factoren zorgen voor een vicieuze cirkel waardoor ons land een steeds aantrekkelijker woonplaats wordt voor moslims, en waardoor ze in ons land steeds minder druk voelen om zich te assimileren. De enige druk die ze voelen is van hun geloofsgenoten om steeds radicaler te worden in hun geloof/denkbeelden/levenswijze.
Daarom denk ik dat we bij ongewijzigd beleid in 2050 aankijken tegen een moslim meerderheid in Vlaanderen.
Trends zijn belangrijker dan momentopnames!
Citaat:
Mijn opstandigheid is gericht naar twee soorten politici: zij die ik islam-lovers noem, en zij die zodanig overdrijven tegen de islam, dat ze contraproductief werken.
|
En Liesbeth Homans' verdriedubbeling van het aantal moskeeën is dan de gulden middenweg zeker.
Je noemt jezelf opstandig maar je laat je als een blinde ezel naar de afgrond leiden.
Citaat:
Daar staat ge nu met uw klein pietje hé.
|
Ik zou ook dit argument afdoende kunnen weerleggen maar dan word ik geband.