Los bericht bekijken
Oud 16 december 2016, 17:07   #1746
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ja das het gevolg van dat men mijn 6.800.000 e heeft aangeslagen in 2013 ,nu moet ik terug werken om dat in te halen ,maar doe het rustig aan zit meestal vanaf 11.00 uur in de bib zoals nu en nu en dan heb ik een brainstorm die ik dan weer voorbereid hier of in de prinsenstraat.

Tussendoor ga ik lunchen of diner met viv en in het week end zitten we 3 dagen in Knokke zat-ma

Ben liever in TENERIFE natuurlijk maar met deze aderlating moet ik wat bij doen op het gemakske .

Klanten komen al van zelf via google,website en via mond aan mond en zijt gerust iemand die deze draad leest ziet wel dat ik de materie van sterfhuisconstructies totaal beheers en weet nu ook al dat ik de enige ben die alles kan oplossen dankzij mijn cvoa techniek (toekomstig maatschap)

Heb gisteren via via de slides gehad van de voordracht over sterfhuisconstructies van DYZO .
Wel als dat mijn tegenspelers zijn dan gaan ze nog dikwels KO gaan want die redeneren zoals Patrice met NV ,BVBA; CVBA en zeer braaf en traditioneel intellectueel .
Die hadden nooit dat fabriek kunnen oplossen of Horeca nv ,waarschijnlijk wel deze zaak in de midi maar als ze geen risk capitalist hebben zoals ik dan ging het om een gewone WCO gaan en geen doorstart en dat is gezien de totale schuld nu onmogelijk.
Uw concurrenten bestoken nu waarschijnlijk verschillende overheidsdiensten met tips om u eindelijk te laten oppakken...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden