Omdat,ik denk' dat in Duitsland de infrastructuur daar is aan aangepast.
Een vraagje voor u...
Hoe gaat u bijvoorbeeld een PBM(Persoon beperkt Mobiel) in de trein krijgen als daar geen treinbegeleider is?
Gaat u gelijk u dat al geschreven hebt die rolwagen met die persoon in de trein hijsen.?
Bent u zo sterk dat u een electrische rolwagen met een persoon in de trein kan hijsen met een paar personen?
En wat als u daardoor iets stuk maakt aan die electrische rolwagen?
Wie is daar verantwoordelijk?
In België is nu eenmaal de procedure dat de verantwoordelijke de treinbegeleider moet aanspreken voordat hij een PBM in de trein 'hijst'.
En wie gaat het vertrekfluitsignaal geven?
En wie gaat de deuren veilig sluiten?
En wie gaat de AVG draaien zodat de machinist veilig kan vertrekken?
En jullie spreken over zelfrijdende treinen, hoe ga je dat dan oplossen zonder treinbegeleider?
Zoals u ziet zijn dit vele vragen, ik ben eens benieuwd naar uw antwoorden.
En wat met de vele zwartrijders die er gaan bijkomen doordat er geen treinbegeleider is?
Heeft u daar al aan gedacht?
