Los bericht bekijken
Oud 16 december 2016, 23:23   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Omdat,ik denk' dat in Duitsland de infrastructuur daar is aan aangepast.
Een vraagje voor u...
Hoe gaat u bijvoorbeeld een PBM(Persoon beperkt Mobiel) in de trein krijgen als daar geen treinbegeleider is?
Gaat u gelijk u dat al geschreven hebt die rolwagen met die persoon in de trein hijsen.?
Bent u zo sterk dat u een electrische rolwagen met een persoon in de trein kan hijsen met een paar personen?
En wat als u daardoor iets stuk maakt aan die electrische rolwagen?
Wie is daar verantwoordelijk?
In België is nu eenmaal de procedure dat de verantwoordelijke de treinbegeleider moet aanspreken voordat hij een PBM in de trein 'hijst'.
En wie gaat het vertrekfluitsignaal geven?
En wie gaat de deuren veilig sluiten?
En wie gaat de AVG draaien zodat de machinist veilig kan vertrekken?
En jullie spreken over zelfrijdende treinen, hoe ga je dat dan oplossen zonder treinbegeleider?
Zoals u ziet zijn dit vele vragen, ik ben eens benieuwd naar uw antwoorden.
En wat met de vele zwartrijders die er gaan bijkomen doordat er geen treinbegeleider is?
Heeft u daar al aan gedacht?
Leg al die vragen voor aan de Duitse spoorwegen en u zult een antwoord krijgen. In Duitsland gebeurt het immers. En met goed gevolg.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden