Geloof vs extreme seksualisering
Miaauw, miaauw namastiaauw forum tijgers,
de hele extreme seksualisering van de blanke nederlandse samenleving is nu toch erg ver doorgegaan zeg. Is dit overbeschaving van de lange, moderne, hoogbeschaafde, en grootgeschapen blanke Hollanders in hun schatrijke welvaartstaat???
Ik vind het te ver gaan nu, zie mail onder van mijn advocaat, ja de politie deed melding aan psychiatrie omdat ik tijdens halloween foto's van mijn enige katten zoontje wees aan de kinderen in mijn flat. Ik liep met de groep mee van deur tot deur en werd weggejaagd en achterna gerend door drie blanke mannen, en nu verdenkt de politie mij dus van pedofilie. Echt hopeloos is dit, vanmiddag nog bij psychiater hiervoor ivm melding politie.
Kinderen kunnen niemand meer vertrouwen, want elke man is potentiele pedofiel. Hopeloos is dit denk ik nu.
Geloof vs extreme seksualisering in de samenleving, ja wie kan hier iets zinnigs over vertellen???
Prettige discussie,
T-Nanda en Wieroe
--------------------- mail van mijn advocaat, ja hopeloos dat hij mij toch zoiets mailt. Ik ben absoluut geen pedofiel, gelukkig ben ik niet zo vervloekt als zoon van een viesbruine koelie Satan met hoge dokters hindoe apen titel.
From: A.
Sent: Wednesday, December 21, 2016 5:41 PM
To: Dewanand Wd
Subject: bespreking van 19 december l.l.
Geachte Heer Dewanand
Voor de goede orde bevestig ik ons gesprek van 19 dezer.
Ik heb U aangegeven geen kinderen tot uw appartement toe te laten, tenzij
in aanwezigheid van een of meer ouders.
Wat de melding betreft van de politie.
Vooralsnog kan ik uit uw verhaal niet opmaken dat U strafbare feiten heeft
gepleegd.
Hoe u zich kleedt en uw appartement inricht is uw zaak.
Een ander punt betreft het plaatsen van foto's op internet.
Het risico bestaat dat verspreiding plaatsvindt.
Houdt Uw foto's prive.
Zo daar aanleiding toe bestaat kom ik daar op terug.
Met Vriendelijke Groet,
--
Mr. A....
Advocaat en procesadvocaat
|