Los bericht bekijken
Oud 16 december 2004, 14:36   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Populairste namen van vrienden bij jongeren

Dit is een topic voor mensen die kinderen hebben.
vort weg jullie....

Ik heb mijn roede niet gespaard in mijn jongere jaren en heb daar een redelijk uitgebreid nageslacht aan overgehouden.
Nu valt het mij op dat al mijn kinderen vrienden hebben met dezelfde voornamen. Raar maar waar. en het zijn nog rare voornamen ook. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Ze heten dan ook niet Jan... of Piet... of Jef.... of Dirk ... ofzo..... of voor de vriendinnen Els .... Rita..... Chris.... Carine...
Neen ze heten ook niet Rachid of Ahmed of Fatima of Saadia of Soodia..

Neen ze heten Alleman en Iedereen.

Komen ze met een buis thuis van een vak dan zeggen ze jamaar "Iedereen had een buis voor dat vak"... of ..."de leraar had ook Alleman gebuisd voor die toets"...

Nu is het zo dat ik toch wel eens graag de ouders van die Iedereen en Alleman eens zou willen ontmoeten. Want dat zootje ongeregeld dat deze kinderen op de wereld heeft gezet zou toch dringend eens op hun ouderlijke plichten moeten gewezen worden. Die ouders hebben nog nooit gehoord van controle uitoefenen op hun kinderen. als mijn zoon van 15 vraagt of hij mag uitgaan dan zeg ik neen en dan zegt hij "Maar Alleman mag uitgaan". En zo krijg ik het verwijt eigenlijk dat ik een slechtere vader ben dan de vader van Alleman. Als een andere zoon van 17 vraagt : tot wat uur mag ik uitgaan en ik zeg tot twee uur dan krijg ik als reactie : Jamaar Alleman mag tot 4 uur wegblijven.
En weerom val ik door de mand in de vergelijking met de ouders van Alleman.

Daarom mijn vraag : weet iemand waar die Alleman en waar die Iedereen woont ? Want dan ga ik eens een hartig woordje placeren met die hun ouders zodat die de solidariteit tussen de ouders onderling wat meer in het oog houden. En kan ik eens vragen aan die ouders ook of het klopt dat hun kinderen buizen op iedere toets en examen en dat die elk weekend van 's avonds laat tot een gat in de nacht zitten uit te gaan ook .....
Misschien zijn die ouders totaal niet op de hoogte van wat hun kinderen uitspoken.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 december 2004 om 14:37.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden