Discussie: Wenst U een BExit?
Los bericht bekijken
Oud 27 december 2016, 20:18   #78
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
1. Belgie stond mede aan de wieg v.d. EGKS
2. Le Pen,...zijn géén Belgen
3. Die 3 politici worden populairder: OK maar ze hebben nog nooit écht deelgenomen aan een regering.
4. De gemiddelde Belg is conservatief en houdt liever alles zoals het is.
5. Belgen beseffen dat ze in een RIJK land wonen en kunnen zich NIET verbeteren door een Bexit.
Namens welke Belg spreekt gij? Ik zie er toch veel die een onafhankelijkheid willen. De mensen die dat niet willen zijn meestal media mainstreamers. Maar dat kamp dooft uit. Er is een nieuwe opstand in de maak. Wanneer alle puntjes verbonden zijn en de boel synchroniseert zich op elkaar, gaan we ongeziene tijden tegemoet.

Men voorkomt wel aanslagen. Maar hoe meer je in huis haalt, hoe meer je moet tegenhouden. We hadden preventief tewerk moeten gaan en hierin faalt de EU. Net daarom denk ik dat we beter de EU verlaten en iets nieuw oprichten.

De VSE. Het geeft me hoop en de nodige kracht mijn schouders daaronder te stellen. Een wereld samen met de VSA, Rusland en de rest van Azië. Australië. Een verenigde wereld zoals onze voorouders dat bedoelt hadden, voor ons. Zonder zich in te laten met de rest van de wereld.
Fuck olie, we vinden onderweg wel iets anders uit.
Peche is offline   Met citaat antwoorden