Los bericht bekijken
Oud 28 december 2016, 11:30   #75
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Trollen, jengelaars en fantasten zijn geen reactie waard, maar voor degenen die wél een knip voor hun neus waard zijn zal ik eens over mijn knuppelse hart strijken.

Ik werd, niet gek lang nadat dit forum het levenslicht zag, gevraagd geweest om moderator te worden, en heb toegezegd.
Al na enkele dagen had ik door wat een rotjob dit is. Niet gek veel later, en zonder één interventie als mod te hebben gedaan, heb ik me laten ontheffen van die ondankbare taak. Ik was intussen wel op de hoogte van het reilen en zeilen achter de schermen van het forum.

Ik kon het moderatorschap voor mijn gevoel niet combineren met de aard van het ware beestje: Knuppel. Als ik effectief zou gaan modereren moest ik Knuppel opgeven.
Geloof me maar als ik zeg dat het véél leuker is om te knuppelen dan om moderator te zijn. Ik koos dus voor Knuppel.
Geloof me ook maar dat het geen toeval is dat �*lle mods het hier na korte of langere tijd voor bekeken houden. Met alle gevolgen vandien.
Geloof me onvoorwaardelijk als ik zeg dat er geen ondankbaarder tijdsbesteding bestaat dan die van moderator van een forum.

Dat ik weet waarover ik praat verklaart waarom ik altijd de kant van de moderatie kies.
Aan degenen die prijs stellen op dit forum geef ik een gouden tip: toon wat respect voor de mod die de pijp (nog) niet aan Maarten heeft gegeven. Ik ben er namelijk van overtuigd dat Maarten zijn forum opdoekt als dit gebeurt. Het is geen toeval dat Maarten nog geen poot heeft uitgstoken om de 504 gateway miserie aan te pakken.
De dag dat Maarten zijn forum opdoekt kunnen jullie, noodgedwongen, verkassen naar het forum van Eno. Die “modereert” zijn eigen forum naar zijn eigen goesting. Degenen die daar met hun klikken en klakken buitenvlogen weten uit ervaring dat Eno als mod in het niet verdwijnt vergeleken met de enige mod die Politics.be nog rijk zijn.
Weet je kerel, ik geloof er geen reet van dat jij geen mod meer bent.

Maar, ik moet toegeven dat ik wel wat respect heb voor deze ontboezeming. Dat neemt niet weg dat je in vuile discussies je macht misbruikt.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden