Los bericht bekijken
Oud 30 december 2016, 13:16   #14
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

1/ Ik werk niet meer dus ik moet geen woon-werk verplaatsingen doen. Ik verplaats mij waar en wanneer ik wil. En een elektrische fiets is voor losers, de wannabee Sven Nys types die sportief willen overkomen.

2/ Extra accijnzen op diesel? Doe maar. Ik rij geen diesels (nu even om onder de radar te duiken). Voor mijn part zetten ze morgen de diesel en waarom niet ook de benzine aan 3 euro/liter. Maar dan kan het plebs niet meer naar hun baas rijden en ligt de economie helemaal plat. Of verwacht je dat iedereen opeens een Muskie mobiel gaat kopen

3/ Ik koop noch verkoop ook maar 1 diesel dus ik moet ze niet op de boot zetten. Eigenlijk zou ik het eens moeten bekijken. Spotgoedkoop oude diesels opkopen en aan de black boys verkopen. Die betalen altijd handje contant en hebben geen papieren nodig

4/ ik heb ook een E-hybride gehad. Zoals velen nooit aan de stekker gehangen maar enige wat telde was 90% fiscaal in te brengen. Ik ken enkele mensen met een E-hybride en enkel een uitzondering hangt die aan het stopcontact.

5/ Micheleke : uw buurman zijn rekening maken omdat hij diesel rijdt = zielig jaloers ventje. Omdat hij toevallig naast jou woont en jij last hebt van zijn "stank"? Verhuis dan en ga dan met Christof" babyface" Calvo'ke samenwonen. Lekker rampetampen en over onbenulligheden zeveren en zagen. Ik durf er op te wedden dat moest je buurman morgen opeens vb. een zwembad aanleggen je hem bij de fiscus zou verklikken (ook al zou het officieel zijn en verantwoord). Dus in mijn ogen = gefrustreerde zak die wel eens zelf de rekening zou gepresenteerd kunnen krijgen.

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 30 december 2016 om 13:17.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden