Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Hoezo? Dit was wikileaks, en die hebben geen enkele band met Rusland.
Moreel gezien vind ik niet dat er iets mis is met het verspreiden van e-mails van toppolitici, omdat het het belang van de maatschappij aangaat.
Of ben jij zo iemand die vindt dat Edward Snowden in de gevangenis thuishoort?
De Nobelprijs en levenslange celstraf liggen dicht bij elkaar, zo bewees ook Nelson Mandela.
De CIA roept al jaren vanalles. Van hun geloofwaardigheid blijft niets meer over sinds de oorlog in Irak op basis van een wapen dat niet bleek te bestaan. Dat is ook de reden waarom een oorlog tegen Iran op basis van een "nucleair wapen" er niet kwam. Omdat de publieke opinie het (terecht) niet geloofde.
De CIA moet bewijzen voorleggen aan de senaat, en die bewijzen komen er niet omdat ze er niet zijn.
9/11 is fysica.
Als ik leraar fysica was aan de universiteit, zou ik als examenvraag aan alle ingenieurs stellen "Hoe kan een wolkenkrabber met massief staal in de muren binnen 7 seconden kaarsrecht instorten zonder dat er explosieven aan te pas komen en zonder dat er een impact was door een vliegtuig?"
Geen enkele zal er een antwoord op kunnen geven.
Verbaas mij dus Gipsy, en ik trek mijn standpunt in. Maar voor jij met een antwoord komt waar inmiddels een vereniging van 2000 ingenieurs nog steeds naar op zoek zijn, hecht ik geen enkele waarde aan je ongefundeerde standpunt.
|
Er is al genoeg over gezeverd op het 911 forum. De constructies waren zeer kwetsbaar en men bouwt trouwens zo niet meer. WTC 7 is ingestort nadat het urenlang binnen de building op verschillende plaatsen gebrand heeft. Ik reageer verder niet meer op 911.