Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Zoals gewoonlijk komt gij hier zonder enig moreel besef hier de grootste leugens verkondigen. Die quote was van Gregor Strasser.
Uw bron is een website van negationisten, dwz van gefrustreerde neo nazi's die niet meekunnen in een moderne sociaal democratische maatschappij. Say no more. Ik heb geen medelijden met dergelijke zwakkelingen en losers.
Hoe weet u eigenlijk dat u niet gebrainwasht bent? Wat is het geheim dat u daar immuun voor bent?
|
Citaat:
Ik begrijp het maar al te goed!
Ik gebruik uw domme stelling en gebruik ironie om de domheid bloot te leggen. U bent het die het niet begrijpt.
|
Citaat:
Wie is Tipsy?
Misschien kunt gij eerst eens op mijn vorige vraag antwoorden, eer ge van mij iets eist? Zou dat niet beleefder zijn?
|
Citaat:
Nee hoor. Ik heb een hekel als iemand dezelfde mening heeft als ik. Niets is saaier.
Ik denk dat u niet het omgekeerde denkt. U hebt er een hekel aan dat mensen ANDERS denken als u. Wat frustrerend moet zijn, aangezien u een zeer extremistisch wereldbeeld hebt.
Maar dit heeft niets te maken met het verzieken van het forum evenwel.
|
Een hoop neerbuigend gewauwel, dat wel, maar ik mis…
tegenargumenten, meneer Geert.
Probeer het anders nog eens, je weet wel, aantonen waar de zgn 'leugens' staan:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=235
Gipsy mag dat ook, ntl, al vermoed ik dat die hard aan 't nijpen is, om z'n kakje op te houden.