Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2017, 11:31   #8
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stel je eens voor dat de beruchte plannen voor de beruchte fabriek van Ford America niet ging over een plant in Mexico,
maar een plant ... ergens in Limburg.

In Limburg: veel arbeiders en bedienden, veel capaciteiten en skills, veel arbeidslust en goesting om te werken, genoeg nood aan jobs ...
maar niks. Trump, de protectionist-communist, heeft getwieterd.

.
Ge zijt 15 jaar te laat met uw opmerking.


In 2002 zou de Transit naar Turkije gaan en Genk zou de "nieuwe" Focus krijgen.

In 2003 gaat de Transit naar Turkije, de Focus komt niet en de nachtshift moet er ook aan geloven.

in 2017 gaat de Focus naar Mexico en de huidige produktieplant zou de "nieuwe" electrische , autonome auto krijgen.

Wat 2018 gaat brengen voor die plant zal de toekomst wel uitwijzen

In Augustus 2012, de Ford top herhaalt nog eens dat "alles volgens plan verloopt", 24 oktober 2012, diezelfde Ford top sluit Ford Genk in 2014.

Ik weet één ding heel zeker, als ze in Keulen voorstellen om de huidige produktie daar na 2020 te verhuizen naar Craiova in Roemenie in ruil voor "nieuwe" electrische , autonome auto´s , dat het antwoord "neen" zal zijn.

Er is immers plaats en capaciteit genoeg in Keulen om ze daar te bouwen net zoals er plaats en capaciteit genoeg is om de huidige FNA Focus daar te blijven bouwen naast aanvullende marginale productie van electrische wagens.

Laatst gewijzigd door dpg : 8 januari 2017 om 11:34.
dpg is offline   Met citaat antwoorden