Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2017, 23:48   #56
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dank je voor de link.
En neen, ik hoef geen tekeningetjes. Bewaar die maar voor eigen gebruik.

Ik heb het fragment bekeken en trek de volgende conclusies:

1/ Betreffende de reacties in de "social media" schuwde Dominique het woord "racisme" niet. Racisme dat via faecesbook en andere "sociale media" tot uitdrukking kwam na de moord in Turkije op een Turkse Limburger.

2/ Er vallen allerlei harde woorden in verband met het gewelddadig "molesteren" van een blanke Amerikaanse jongen door vier zwarte racisten, maar het woord racisme nam Dominique niet één keer in de mond.

Er Trump bijsleuren keurde Dominique af. Logisch, want juist daarmee bewezen de zwartjes hun racistische motieven. Over racisme en/of de racistische motieven van een kliek zwarte geweldplegers op een weerloze blanke wilde Dominique het duidelijk niet hebben.

Wat mij vooral opvalt is het verschil in het oordeel van Dominique over de reacties in de "sociale media" betreffend de racistische reacties op de moord op een Turk, en het zorgvuldige vermijden van het woord "racisme" na het plaatsen van een video op het net waarop te zien is dat zwarte racisten geweld pleegden op een weerloze blanke Amerikaan.
Meer zelfs.

"...dit heeft geen hol te maken met Donald Trump..."

Natuurlijk heeft dit te maken met Donald Trump. Dat was nu net de reden waarom die jongen meegenomen en urenlang gefolterd werd, hun haat tegen Trump en blanken. Inderdaad, géén woord daarover.

"...Fuck Donald Trump niggah, Fuck Donald Trump white people..."

Geen hol te maken met Donald Trump, nee hoor.

Komaan!

Laatst gewijzigd door SDX : 8 januari 2017 om 23:51.
SDX is offline   Met citaat antwoorden