Citaat:
Persoonlijk krijg ik het schijt van Vlaams Blokkers, nu Vlaams Belangers. Zeker na hun stemming inzake de kiesdrempel kunnen die zogenaamde democraten voor mij bijna niks meer goed doen.
|
Kiesdrempel: VB is tegen. Zie hiervoor ook de vorige stemmingen hierover in het parlement waar het VB steeds tegen heeft gestemd.
Citaat:
Maar dan hoor je ze zagen over Geert Bourgeois en zijn uitspraak over de splitsing van BHV - die in volle kiesstrijd gedaan werd, en dat weet iedereen goed genoeg, dan moet je al eens iets met een korreltje zout nemen - en onverwijld en wat weet ik allemaal.
|
Het rond de pot gedraai daarover is veelzeggend. Geen enkel zinvol argument om de kazakkenkeerderij van heilig Geertje te verdedigen.
Citaat:
Kijk, wacht eerst het resultaat af, en reken ons daarop af. Is BHV gesplitst, des te beter, en dan staan jullie daar, is het niet geslplitst, dan hebben jullie gelijk. Het tijdstip van de splitsing is niet belangrijk, zolang het maar voor de volgende verkiezingen is. Wat verder wel van belang is zijn de voorwaarden ervan, of het gebrek eraan. Al de rest is bullshit.
|
Toch schoon hoe ge uw partij verdedigt. Zult ge ze nog altijd verdedigen wanneer de splitsing niet wordt doorgevoerd ?
Citaat:
Of anders kunnen wij ook beginnen. Wat zei Frank Vanhecke voor de camera's dat hij niet op het congres durfde zeggen? Over het overgrote deel van de migranten die niet terug hoefden te gaan? Of zijn VB'ers gewoon een stel hypocrieten?
|
? ..............................................