Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE
Autoweek.nl heeft nu niet echt een betrouwbaar iets en is nogal gekend om zijn subjectiviteit. Ik koop en lees ook wel al hun tijdschriften (zoals autgids, autowereld, topgear ...). En meestal noemen ze enkele kleine kwaaltjes op die eigenlijk peanuts zijn. Maar wat ze hier met de Tesla doen is niet ongewoon en zelfs normaal te noemen.
Nog een mooie test : https://www.youtube.com/watch?v=o4ufYXWAbtw (Porsche 993 - bouwjaar 1994 en 421000 km op de teller). Zelf ken ik mensen met nog een ouder model 964 (bouwjaar 1989) met ook 400000 km op de teller. Buiten gewoon onderhoud en vervanging van slijtage onderdelen nog nooit iets aan stuk gegaan. En bolt nog dagelijks.
Het verschil met de tesla : de restwaarde. Een Porsche van meer dan 20 jaar oud is nog een veelvoud waard van een tesla met 271000 km op de teller. Ik weet waar ik 20 jaar wil mee rijden 
|
Rij eens 15 jaar met een Tesla en 15 jaar met een 911 en reken eens uit hoeveel u dat heeft gekost.
Je koopt die Porsche niet hoor, van zodra je gaat rekenen. De Tesla is een financieel veel interessantere keuze.