Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato
Juist niet!
In Rusland is het heel vormaal en gebruikelijk om in dure hotels belangrijke personen op de hotelkamer
af te luisteren en/of te filmen.
Dus dat materiaal bestaat niet alleen over Trump ,maar van zoveel zakenmensen ,politie en diplomaten enz
Een geheime dienst houdt haar materiaal geheim ,tenzij de hoogste baas hierom vraagt.
Daarom zal de waarheid in Rusland nooit boven water komen.
Dus wat er ook gebeurd is ,we zullen het nooit weten en alleen Trump zelf weet ,wat het eventueel zou kunnen zijn.
Clinton had zijn sigaar en Trump heeft zijn Poetin-deal en zo zullen er wel meer geweest zijn.
|
Europese politici afluisteren en/of chanteren met ongewenste beelden, is ook hier niet onwaarschijnlijk:
"Elke maand, tijdens de zittingsweek van het Europees Parlement, veranderde Straatsburg in Straps-Burg – ‘Jarretel-Burg’ – zo schreven Duitse media anderhalf jaar geleden. De volksvertegenwoordiging, die al geregeld negatief in het nieuws kwam door frauderende Europarlementariërs en kostbaar gereis tussen Brussel en Straatsburg, zou ook nog de oorzaak zijn van een hoog aantal prostituees in de Noord-Franse stad.
Aanleiding waren uitspraken van het Duitse liberale parlementslid Silvana Koch-Mehrin in het boulevardblad Bunte. Zij beschuldigde haar mannelijke collega’s ervan zich in Straatsburg te gedragen alsof het „een schoolreisje” betrof. „Hier ziet niemand me, hier kan ik doen wat ik wil”, was volgens Koch-Mehrin het motto. Ze verwees naar de grote aantallen prostituees die de stad tijdens parlementaire zittingsweken zouden bezoeken."
https://www.nrc.nl/nieuws/2010/06/30...913928-a910637
'k Zou alvast de kost niet willen geven aan de EU-gechanteerden.