Discussie: Falende Justitie
Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2017, 00:30   #11
N-Vb
Minister-President

N-Vb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Nee! Van bouwgrond landbouwgrond maken!
Ter compensatie natuurlijk van de landbouwgronden van vrienden die je wel omvormt tot bouwgrond natuurlijk.
En als je dat kunt lappen om een verdediger van de Vlaamse zaak in t'zak te zetten dan mag er natuurlijk niet gewacht worden.
Pffft! Vlaamse zaak. Tegen dat de NV-A wilt zien dat de echte Vlamingen gestroopt werden/worden zal deze partij reeds lang het hoekje om zijn.
Ik kan mij alleen nog maar tegen de kop slaan dat ik zovele tientallen jaren mij ingezet heb voor de Vlaamse zaak.
Nooit nog voor herhaling vatbaar.
Maar ja; op hoger vlak zijn er geen vijanden. Het zijn allemaal vrienden.
Maar als kleine man kijk je best dubbel uit uw ogen.
De weelde van teveel macht is dat men niet meer kan leven zonder slachtoffers te maken. En degenen die dat niet willen erkennen moeten meestal op het einde van hun carrière stoppen omdat ze scheel zien van een andere richting uit te kijken. Dat volkje is nog gevaarlijker.
Zij draaien rond U en proberen U nog te paaien met eerherstel en vooruitzichten. Goed wetende dat ze niks willen rechtzetten.
Ik walg van dit soort volk.
Dus......bouwgrond omvormen tot niet meer toegankelijke landbouwgrond en dit in volle dorpskom.
Iedereen die het vaststelt vind het zelfs een normaliteit.
Dank U Vlaanderen. Dank U voor de lafheid van uw inwoners.
Dat noem ik de dolk in iemands rug planten.
De grootste vijanden vind men in eigen partij en de grootste vijanden van de werkende klasse is de werkende klasse zelf.
k weet niet wat dit allemaal met de Vlaamse zaak te maken heeft, misschien gaat het over een plaatselijke situatie

het beginbericht gaat meer over corruptie,
de corrupte politici, de corruptie binnen de bouwsector, de ambtenaren, de wetgeving die zodanig aangepast is dat de rijken rijker worden en de armen gepluimd
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden