Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2003, 18:59   #29
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Thomas Heynderickx:
Superstaaf®, Communistisch ben je niet, maar je bent toch wel een links ratje hé ...
ydde:
[size=2]Sttt... tegen niemand nie zeggen hé Rikske, maar de Supper heeft zelfs twee linker handen!!!! [/size]
En ik [size=1]draag [/size]eveneens links.
Maar nu serieus, Thomas.
Stop jij me echt in het linkse vakje?
Misschien zijn die begrippen wel een beetje achterhaald, want het extreem-linkse PVDA gaat nu samen met de meest rechtse zakken die je je maar kan indenken: religieuze fundi's met een discriminerende visie op vrouwen, recht, maatschappij etc. die belegener is dan de oudste kaas ter wereld.
superstaaf,

over de pvda heb je gelijk.

Vroeger was ik er van overtuigd dat jij een linkse was. Maar ik heb eens heel aandachtig het VIVANT programma bekeken omdat ik mij daar een beetje in het begin in thuis voelde. Maar dan wist ik het, Jij hoor bij VIVANT en vivant kan je eigenlijk niet echt in een vakje stoppen, of het moet al extreem-links-liberaal zijn. Maar dat is een beetje een belachelijke term. neen superstaaf jij bent een geboren VIVANTER en ik denk dat wij vrij veel gemeen hebben alleen spelen we vaak eens tegen mekaar op. Ik ben niet voor VIVANT omdat ze geen mening hebben over het geloof, de dag dat ze dat hebben zal ik beslissen of ik daar ooit op zal stemmen.

T.H.