Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2017, 21:17   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Maar er is geen controle dat degene die het ticket gekocht heeft ook de gene is die reist. Ik kan probleemloos een Eurostar ticket kopen, en dat dan aan jou geven.
...
Gij vergeet de Engelse immigration officer die in Brussel Zuid mijn paske controleert.

Voor de rest van uw gezaag, volstaat het om de vervoersmaatschappijen te verplichten bij wet om in hun verkoopsvoorwaarden te stellen dat als de juiste naam op het tiket niet overeenstemt met het identiteitsdocument, het tiket niet geldig is en er geen terugbetaling voorzien wordt.

Verder heeft niemand gezegd, voor zover ik het weet, dat deze maatregel op zich alleen zaligmakend is om alle terroristen zo bang te maken dat ze naar IS terug vluchten.
Ik vermoed verder dat het maar één van de diverse maatregelen is die allemaal tesamen de flikken in staat stellen om hun succespercentage te verhogen van 5 naar 10 procent.

En wat pleit gij nu ? Niks doen ?
Of 12.000 flikken aanwerven om op een tiende van de grote grensovergangen, een tiende van de tijd een controle uit te voeren ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden