Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Ik zit hier op de site van de Intervilvoordse verhuurmaatschappij voor huisvesting en wat zie ik daar allemaal??? Gemiddeld is de huurprijs voor zo'n sociale woning dus echt wel aan de lage kant, amper 200€ gemiddeld voor een studioke of appartement met 1 slaapkamer!!!!
Er zijn zelfs adressen bij waar het voor een appartement met 1 slaapkamer slechts 168€ per maand kost...... OMG!! Daar komen dan wel vergoedingen bij maar die bedragen nog geen 25€ per maand, dus...
Amai, ik heb me echt wel laten rollen door er niet veel eerder werk van gemaakt te hebben om daar binnen te geraken. Nu ga ik wellicht m'n tijd moeten afwachten..... Pfff zeg. Wat een domme koe ben ik toch.....
Nou ja, zo zie je maar. Dat profiteren waar ze uitkeringstrekkers zoal van betichten begin ik feitelijk te begrijpen want zeg nu zelf, met zo'n lage huurprijs is die hun broodje echt wel gebakken. Mja, let's hope dat het eveneens vlug m'n beurt zal zijn en ik niet te lang zal moeten wachten
Anyway toch positief nieuws want ik zal er ook wel zo eentje weten te bemachtigen, en guess what een 2-kamer woonst heb je er gemiddeld voor nog geen 250€/maand (in het geval ik aan gezinsuitbreiding zou doen), ehehehehe  XD!
Jaja      
|
Sjoe je hebt gelijk, ge zijt een domme koe wanneer je denkt dat een konijnenhok van 34 jaar oud fijn wonen wordt, en je huurprijs is afhankelijk van je inkomen, maar bij jou geen probleem, zal nooit inkomen uit arbeid worden, toch?
Nee, jij krijgt ook niet zomaar een woning met twee slaapkamers, je bent alleenstaande he?
Dus konijnenhok met een slaapkamer lieverd, have fun!