Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
Alice ik betaal momenteel zo'n 230€ meer voor een konijnenhok zonder slaapkamer dus met 1 slpk zal voor mij al luxe zijn. Daarbij zelfs moest het weer een studioke zijn zal ik eveneens blij zijn vermits ik dan maar even meer dan 50% korting op de huurprijs zal hebben.
Mja, ik weet niet vanwaar die drang komt om het er in te zitten wrijven dat ik maar een sociaal geval ben. Dat weet ik intussen ook wel....
Anyway ik zal m'n toekomstige woonst* wel weten te appreciëren alsook de extra financiële ademruimte die ik mede daardoor zal genieten...
*hoe armtierig die in sommige hun ogen moge lijken, 't is toch altijd beter dan nu en vooral véél beter dan een kartonnen doos ergens onder een brug!
|
Schat, niemand etaleert hier zo graag wat je enkel wil opstrijken maar zeker niets doen, dus wanneer je een " sociaal geval" bent, is dit zo omdat je dat absoluut zelf wil, uit angst ( hier komt het woord) te moeten werken.
Jij geeft iedereen die wel de sociale zekerheid nodig heeft om te overleven een barslechte naam, die mensen draaien op voor je fratsen, hoop dat op een moment een hulpverlener die je kent eens leest en de link legt.
Je krijgt trouwens maar huursubsidie wanneer je ten minste vier jaar ingeschreven staat voor een sociale woning.