Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2017, 22:27   #58
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
18 uur In België, 12 uur middag in Washington.Trump legt de eed als 45e President van de VS af. Daar is nu de tijd gekomen dat er echt is zal veranderen. Geen loze woorden van de zoveelste politicus maar van een gerespecteerde en heel succesvolle zakenman. Het einde van het establishment!

Laat de champagne maar vloeien. Morgen bouwen we en groots feest in de welbekende discotheek. Ik voel me gelukkig en zie een groot Amerika en een terneergeslagen Europa Enkel nog een opkomst en overwinning van de Rechtse partijen in Europa kan dit continent redden.
Zo is dit.

En wie mijn posten heeft gelezen, weet dat ik Trump -vanaf het prille begin- een goede kans heb gegeven. Óók wanneer velen hem afschreven toen uitlekte dat hij af en toe een goede 'scheve schaats' reed, bleef ik hem een reële kans geven. Te meer omdat de man - telkens weer -een massa volk trok (en blééf trekken...) op zijn meetings. Dat was een duidelijk signaal dat men niet kon (blijven) negeren en waar men niet langs kon kijken. En die 'massa' was inderdaad ' the forgotten Americans'.

Want het kan misschien sloganesk lijken van Trump maar hier had hij gelijk: de jarenlange 'Washingtonse bestuurselite' was te veel met zichzelf bezig en 'vergat' heel wat dagdagelijkse noden van vele Amerikanen.

Maar nu begint spel pas echt: The game is now really on. Trump has to deliver. And very soon:
°Obama-care afschaffen
°°safe borders (the wall)
°°°safe intercities
°°°°drastische verlaging van de belastingen
°°°°°'taking care of our vets'
°°°°°°uitroeiing van de drug gangs en DAESH
°°°°°°°bouwen van bruggen,wegen, vernieuwing van luchthavens, en noem maar op
°°°°°°°°en vooral :JOBS, JOBS, JOBS!

We zullen dus zien . Nu moeten we de man wat tijd gunnen natuurlijk. Het is ook niet niks. We geven de man dan ook met andere woorden wat respijt. Maar na een jaar �* anderhalf jaar zouden we toch resultaten moeten zien. En dan kunnen we een balans opmaken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 januari 2017 om 22:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden