Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull
Heerlijk, dat belerend en licht ironisch ondertoontje
Het feit dat je niet weet dat Linda Sarsour van 'the Arab-American association of New York' één van de organisatoren van die anti-Trump mars was, is dan weer een afknapper. Dus dat vingertje omtrent het predikaat 'vermeend' mag je gewoon achterwege laten.
Ben wel benieuwd naar die tweets waar jij het over hebt, waar ze zich kritisch uitlaat over de sharia... Of bedoel je die tweets ivm die interesten ? Zou ze dat misschien sarcastisch bedoelen ? Dus die duikel je nog wel even voor mij op neem ik aan ?
Ik zie inderdaad vooral tweets over die mars en verder weinig over vrouwenrechten eigenlijk, nog wel wat over pro-Palestina en anti-zionisme...
Dus waar brengt ons dat ? Bij de vraag of een mars die opkomt voor vrouwenrechten op oprechte wijze mede kan georganiseerd worden door iemand die de sharia aanhangt, één van de meest vrouwonvriendelijke ideologieën around.
Ziet er naar uit dat de Bernie-fans zich een tweede keer laten naaien hebben 
|
Dus wat ik in vet heb aangeduid verklaart de relevantie van de tweet? In't kort, de mars is georganiseerd door een dubieus persoon, dus heeft niet zo veel waarde. Zoiets?
Wel, als je dus wat verder zoekt, dan vind je dat het niet zo maar een mars was georganiseerd door een crazy woman. Dat vind je vrij snel.
Dus ja, als die stelling niet overeind blijft (i.e. het was een onnozele mars door alleen maar zotte vrouwen, georganiseerd door een radicale moslima), waarom zou die tweet dan toch nog relevant zijn?
Allé, wat wilt ge er eigenlijk mee zeggen, met die (afbeelding van die) tweet?