Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2017, 23:18   #3
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Oh Eno
ja kijk: moest ik denken aan de SZ recht te trekken:
-- alle ambtenaren hetzelfde pensioen geeft alsde privé spaar je 5 miljard
No prob
Citaat:
-- Openbaar vervoer niet meer subsidieert via gratis trein maar via een mobiliteitsbudget, bespaar je nog eens 1-2 miljard
Kan ik niet over oordelen zonder studie & advisers
Citaat:
-- als je alle steuninkomsten en belastingsinkomsten onder één dak vanaf 3 inkomsten gezamelijk zou belasten zou je constateren dat alle brievenbusadressen stoppen met bestaan..
KAN IK NIET VOLGEN
Citaat:
-- tel alle steun: sociale woning + energiecheques + maaltijdcheques + sociale tarieven + gratis trein + etc samen bij het inkomen die een steuntrekker krijgt... En belast hem daarop... jawel... als voordeel in natura
sNAP IK NIETS VAN
Citaat:
-- voeg alle inkomsten (huur, dividend, interst)zonder daarvoor ze te belasten bij de persoon zijn inkomen zodat je eenvolledig beeld hebt bij het aanvragen van steun
Als je bedoelt een omgekeerd proportioneel systeem tussen uitkeringen en middellen, akkoord
Citaat:
-- verplicht kinderen/ouders van bij familie te wonen wanneer ze steun vragen....
Gruwelijk
Citaat:
-- maak een register met vingerafdrukken en irisscans voor alle steuntrekkers zodat je dubbel trekkers kunt ontsmakeren jawel
No prob sociale fraude te elimineren als je hetzelfde doet met alle witteboordcriminaliteit en belastingsontduiking. In feite moest daar zoveel keer meer inspanning naartoe gaan als de ingeschatte ontduiking groter is.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden