Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Ik weet wel wat voor een ding het is maar persoonlijk heb ik aan dat soort van toestellen geen boodschap daar ik dat zie als een serieuze afleiding tijdens het sturen.
|
Afleiding? LOL. Mss val je wel in de slaap aan montone 120 kmh zonder bepaalde afleiding. Zo gebeuren namelijk redelijk veel ongevallen.
Als je eenmaal weet hoeveel je snelheidsmeter bij 120 kmh afwijkt, kan men dat toch onthouden zonder "dat ding aan te zetten" ?
Of denk jij nu echt dat ik permanent mijn gps-navigatietoestel opzet op die functie om mijn echte snelheid af te lezen? Amai.
Zoals ik al zei is een navigatietoestel gemaakt om ongekende adressen snel en veilig te vinden, of rij jij nog met een wegenatlas op je schoot?
psst navigatietoestellen werken altijd met spraak, dus men hoeft enkel naar digitale Susy te luisteren welke wegen men juist moet nemen om vlot en veilig van A naar B te komen, zonder dwaze omwegen en gevaarlijke maneuvers. (maar dat kun je natuurlijk niet weten)
Uit een willekeurige folder:
Citaat:
Een navigatiesysteem voorkomt veel ergernis en stress. Bovendien verbruikt u jaarlijks tot 12% minder brandstof, omdat u zonder omwegen op uw bestemming komt. Kies daarom voor een (geïntegreerd) navigatie-systeem. Beter voor u, beter voor uw portemonnee, beter voor ons milieu.
- Snel en gemakkelijk
- Direct naar uw bestemming
- 12% minder brandstof
- Zorgeloos op weg
EEN NAVIGATIESYSTEEM BESPAART TIJD EN GELD
Met een GPS-navigatiesysteem vindt u de kortste of snelste route naar uw bestemming. Zo bespaart u tijd, brandstof en geld. Uw navigatiesysteem brengt u niet alleen van A naar B, maar wijst u ook de weg naar het dichtstbijzijnde parkeerterrein, hotel, restaurant en benzinestation. Of naar de dichtstbijzijnde garage. Uw navigatie geeft u direct alternatieve routes wanneer er verkeershinder is op uw gebruikelijke route.
|