Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
De feiten staan gedocumenteerd.
Aan jou dan om die te weerleggen, als je denkt dat ze onjuist zijn.
|
De feiten zullen deels kloppen. Maar je hebt waarschijnlijk bewust het woordje 'conclusie' genegeerd...
Citaat:
De Balfour-verklaring uit 1917 is je onbekend ?[
|
Waarom zou ik die niet kennen?
Citaat:
Je hebt die uitleg blijkbaar gemist, maar da’s geen erg, er zijn wel meer dingen die je ‘mist’, als het in je negationisme uitkomt.
|
Negationisme van wat? Alternatieve feiten?
Had Hitler dan afspraken met de Britten over de opvang van de Joden? O, wait, ik weet het al: de Arabieren hadden de echte macht in Palestina, Churchill was er zo bang van dat hij hen alles liet beslissen, incluis de nodige afspraken met Hitler!
Nu je het zegt!
Citaat:
Wel wel, de gestelde eis van Al Hoesseini aan Snorremans ook al gemist (in ruil voor zijn collaboratie met het Handschar-regiment) ?
|
Kijk zie, wie we daar hebben!
Citaat:
Je negeert weeral de (reeds aangetoonde) macht die zionisten hadden/hebben op politieke beslissingen van westerse regeringen.
Tragi-komisch, indeed...
|
Ik negeer niks, en er wordt juist niks aangetoond. Net als vele ander lobbygroepen zullen de zionisten wel invloed hebben gehad, soms voldoende om bepaalde zaken erdoor te krijgen. Maar zeker niet om de Westerse regeringen aan te zetten de Joden niet toe te laten op hun grondgebied. Dat zijn beslissingen die landen als grote mensen nemen.
Bovendien heb je nog steeds niet uitgelegd hoe die zionisten erin geslaagd zijn de Joden in de Duitse gebieden daar te laten blijven.
Citaat:
Toen Engeland in 1917 op z’n militaire tandvlees zat, kwamen zionisten met het voorstel aan bij de toenmalige Engelse premier, Balfour, met de belofte de VS militair in de oorlog te betrekken.
De voorwaarde hiertoe staat hieronder in één zin beschreven, just for the record:
“Foreign Office, November 2nd, 1917
Dear Lord Rothschild,
I have much pleasure in conveying to you, on behalf of His Majesty's Government, the following declaration of sympathy with Jewish Zionist aspirations which has been submitted to, and approved by, the Cabinet.
"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object, it being clearly understood that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine, or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country."I should be grateful if you would bring this declaration to the knowledge of the Zionist Federation.
Yours sincerely,
Arthur James Balfour”
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring
30 jaar vóór de oprichting van Israël…
De geadresseerde persoon/familie in kwestie in die Balfour-verklaring, heeft dan ook uit eigen zak de Knesset betaald:
Rothschild’s gift to Israel turns 50 – Happy birthday, Knesset!
http://www.jpost.com/Opinion/Rothsch...Knesset-464372
|
En?
Citaat:
Zo, nu hoef je je arme hoofdje niet meer te breken, over welke macht de zionistische organisaties beschikten, hun rijkste/machtigste bankier-suikernonkel oa stond daar garant voor.
|
Je beheerst duidelijk niet de concepten van macht. Als ze zo machtig zouden zijn geweest als jij beweert, zou de Holocaust nooit plaatsgevonden hebben. Ja ja, het bestaan zelf van de Holocaust brengt uw heel verhaal ten onder. Ofwel waren uw zionisten machtig genoeg om de regeringen en de Joden te laten doen wat zij wilden, namelijk Palestina omvormen tot Israël, en dan was er Holocaust geweest bij gebrek aan Joden, ofwel waren ze niet machtig genoeg om hun doelstellingen te verwezenlijken, en dan was de Holocaust onontbeerlijk.
Feit is: de Holocaust heeft plaatsgevonden.
Citaat:
En surpriiiise; anno 2017 is de politiek-monetaire macht en invloed van die organisaties groter dan ooit en die structuur staat alvast niet ten dienste voor het algemene welzijn van de niet-joodse bevolking.
|
Oei, en hoe gaan uw studies over de Protocollen van Zion?
Citaat:
Je conclusie suckt als ’n hongerig kalf aan ’n lege uier.
Alles wat je moet weten is verifieerbaar.
Het enige wat ik hier steeds mis van jou en enkele andere negationisten, zijn onderbouwde tegenargumenten die de gestelde kwoots en nono’s van notoire zionisten aka ‘belastend materiaal’, doorsjassen naar het rijk der fabelen.
Het feit dat jij of geen enkele andere roeptoeter dit ooit gedaan heeft, zegt genoeg over jouw/hun betoonde ‘moed’.
Ook d�*t is elementaire logica, mijn beste.
|
Je mist niks. Als een volleerd complottheoreticus is jouw theorie de enige juiste, en als volleerd fanaticus zijn al uw argumenten a minima verdraaiingen van de feiten. Ik zou jou nog onderdonderen onder bewijs dat je het toch naast jou zou neerleggen. Uw enige tactiek is dan ook steeds dezelfde bullshit als een mantra herhalen totdat je nog enkel met jezelf discussieert, en waarna je kan concluderen: niemand heeft enig argúment tegen mijn standpunt, ik heb dus gelijk.