Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron
Een nieuwe wet op verplicht vertier en plezier nu, doempende cafe's bomvol vrije meningsuiting.
Doen ze in de theehuisjes en de moskee's dan niet hetzelfde?
Ik zal eens een theehuisje binnenwandelen, totaal onbekend, en om een theetje en de pijp vragen. Zoniet wat maroc in zilverpapiertje niet. Yep, been there en ik ken ze. Er zit daar nl. Nog heel wat meer, zoals coki yoki en pang pang.
Niet enkel marokko boys, maar ook zware jongens uit ex-joegoslavie. Ik zal de landen niet vernoemen (denk Bosnie bvb.).
Dat tuig zit daar ook in die theehuisjes met coke, speed, en bollen. De jihadisten regelen de hasj. Lang geleden, maar betwijfel of het reeds veranderd is.
Maar nee, we gaan de traditie van de autochtonen beperken want zij zijn immers in de meerderheid. Dat drug- en wapentuig is OK, dient als kanonnenvlees en precedent om onze eigenste wetgeving weerom aan hun gezeik aan te passen.
Waaneer ik zeg NUFF, is het genoeg. Ik ga sebiet op cafe.
|
... en we gaan lustig verder met de stropop ?
Ge zijt aan 't zeveren zonbron.
Er is geen ambtenaar, geen censuurcomissie, zelfs geen geschreven wet of regel die je maar een strobreed in de weg legt om on je favoriete café wat plezier te gaan maken en daarbovenop nog wat te grappen en grollen over negers, buitenlanders, moslims, ed...
Wat wel is dat er een grotere nadruk vanuit de overheid is gelegd zowel in gedachtegang als in geschreven wetteksten voor een gelijke behandeling.
ALS die gelijke behandeling blijkbaar door jou en vele andere ervaren wordt als een achteruitsteken van de eigen bevolking dan is daar in principe zowat alles mee gezegd hé