Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2017, 08:56   #87
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U ziet daar fraude in, iemand anders niet maar u wel.
Ik zeg u dan dat dat geen fraude is en ik schrijf nog dat zelfs de personeelsdienst van de NMBS daar geen fraude in ziet.
En toch gelooft u dat niet en blijft u doordrammen over fraude.
U heeft mij regelmatig erop gewezen dat u dacht dat het fraude is en ik heb u tig keer geantwoord dat het geen fraude is.
Maar toch blijft u geloven dat het fraude is en verwittigd u HR.
U blijft zo in uw gedacht dat er fraude is gepleegd en dat het uw plicht is om dat aan te kaarten.
Hoe kunt u fraude aankaarten als er geen fraude is gepleegd?
Het onderzoek zal uitwijzen of er duistere zaken gepleegd zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U moet voor mij juist niks hopen.
Ik weet dat er geen fraude is gepleegd, mijn baas weet dat er geen fraude is gepleegd en de personeelsdienst weet dat er geen fraude is gepleegd.
Toch blijf ik voor u hopen dat u gelijk heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik deze misbruiken van belastinggeld blijf aankaarten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Alleen u blijft vasthouden aan het idee van fraude.
En u moet niks doen aan dat systeem, het zijn uw zaken niet.
Als belastingbetaler zijn het wel mijn zaken. Iedere euro die verspild wordt is twee euro teveel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Maar u heeft zo de drang om u bezig te houden met zaken die u helemaal niet aangaan dat u maar blijft doorzagen over fraude omdat u eigenlijk niet weet wat u moet doen en dan begint u dingen te schrijven zoals : dan moet u mij maar niet uitdagen.
Weet u wat u moet doen?
Hou u bezig met uw werk en laat anderen hun werk doen.
Of heeft u niks te doen op uw werk zodat u anderen hun werk wilt controleren?
Plicht als burger en als politicus?
Laat me maar eens heel hard lachen.

Uw plicht als politicus is om mensen te helpen, niet om ze onterecht aan te klagen.
Mijn plicht als politicus is om ervoor te zorgen dat iedere belastingeuro twee keer omgedraaid (figuurlijk) wordt vooraleer ie uitgegeven wordt. Hiermee wil ik zeggen dat iedere verspilling tegengegaan moet worden.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden