Los bericht bekijken
Oud 18 december 2004, 02:48   #37
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik ga akkoord dat we al te lang, veel te lang hebben moeten wachten.
Dat is nu het geval met BHV, dat was voorheen het geval met de culturele autonomie, met de vorming van gewesten en gemeenschappen enzovoorts ... en dat is zeker ook zo voor de volledige zelfstandigheid van Vlaanderen in Europa.

Maar wie nu zit te zeuren over het detail van de invulling van "onverwijld", die speelt een partijpolitiek spelletje.
Over de partijen heen, moet elke rechtgeaarde Vlaming erg tevreden zijn met de recente evolutie en gang der zaken. (Let wel: er staat rechtgeaarde Vlaming, en zou kunnen staan: rechtsgeaarde Vlaming, maar er staat duidelijk niet: extreem-rechts-geaarde Vlaming)
Ja, laten we maar weer lekker een vijg uit de pan uitdelen. Snap je dan niet dat je juist door dat soort uitspraken (en refereer naar uw mooi persbericht) kwaad bloed zet bij diegenen wiens steun je net het hardst nodig hebt?

Ik zie het er nog van komen dat de dwerg de reus zo erg irritereert dat de reus zegt : "Mijn steun? Goei mop." En dan zal de NVA zichzelf weer op de borst kloppen : "zie, dat VB, dat is niet begaan met Vlaanderen."

Maar niemand zal luisteren, want iedereen weet inmiddels waar de NVA voor staat. Een kleurloze, eerloze, lefloze kopie.

En zeur me niet aan m'n kop over een zogenaamd Vlaams front. Vroeger was ik daar altijd voor te vinden, en gaf ik de NVA veel krediet, getuige eerdere postings. Ondertussen weet ik door schade en schande beter.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden