Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2017, 00:09   #110
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
O, maar al mijn vragen zijn inhoudelijk van aard, hoor... En het enige dat je kunt antwoorden is: "zever".
Uiteraard is dat zever, want de antwoorden op die vragen staan in de gegeven links, maar je moet ze wel willen lezen, ntl.
Citaat:
en IK zou geen tegenargumenten hebben? Moeahahahahahahahahaha.
Ah ja, je hebt welgeteld één bron, die als bij toevel door niemand wordt evergenomen, en toch de waarheid zegt.
Ze wordt alvast door niemand tégengesproken…
Citaat:
Zijn er dan verslagen van die gesprekken? Bewijs materiaal anders dan beweringen en gezagsargumenten all�* "het is een historisch feit dat..."?
Natuurlijk.
Citaat:
En wat met het feit dat de Holocaust toen al begonnen was, juist omdat de Duitsers geen oplossing vonden in de relocatie van Joden (wat dan wel bewezen is...)?
Ja, wat daarmee ?
En wat dan met het feit ‘juist omdat de Duitsers geen oplossing vonden’, mss ?
Of ontgaat/ontken je het beenharde element, dat er in elk geval ’n pak minder joden zouden gestorven zijn, als de zionisten hun nazi-deportatie niet zo hadden tegengewerkt ?

If the international and secular Jewish world would have carried out his rescue plans—which involved generous bribes to Nazi leaders and bombing the tracks to Auschwitz—millions of Jews whose lives were snuffed out in gas chambers would have lived.”

http://www.vosizneias.com/25272/2009...s-during-wwii/

Hopelijk hoef ik je niet nóg eens te herinneren aan de zionistische kuiperijen, die de kwaadwillige onwil en tegenwerking etaleren bij de stemming van westerse regeringen, als het aankwam om massa’s van hun volksgenoten van de dood te redden.
Citaat:
Wauw, je bewijst mijn punt! Waarvoor dank.
Geen dank, want je hebt juist geen kltn bewezen, of het moest zijn dat je even grote bellen kan blazen als panda.

Kijk, je krijgt hier zaken op je boterham die je niet gewend zijt en zelfs je concept daarover door elkaar haalt.
Dat ge daar wat zure smoelen bijtrekt is dan ook begrijpelijk, net zoals de frustratie/verwarring van een kind te begrijpen valt, dat ‘heel z’n leven’ gelooft heeft in ‘de waarheid’ van Sinterklaas en nu verteld wordt hoe de zaak écht in elkaar zit. Balen dus.
Maar dat ge dan alles zonder meer uitspuwt en beweert dat het op niks trekt, dit zonder enig tegenargument te kunnen geven op de gestelde feiten, maakt je reactie ongeloofwaardig, zoniet infantiel.

Enfin, ik heb m’n punt mbt Nazi’s-Joden-Spanje onderbouwd weergegeven, zwart op wit, jij ea negationisten hebben alleen wat staan roeptoeteren en verder nixke.

Trouwens, ivm je vraag: “Zijn er dan verslagen van die gesprekken? Bewijs materiaal anders dan beweringen en gezagsargumenten all�* "het is een historisch feit dat..."?, nog even dit:

Declassified documents from the United States’ National Archives in Washington, DC, as well as from archives in London and Amsterdam, confirm an image of Franco as a profoundly anti-Semitic and Judeo-phobic dictator, while also suggesting that he was an active collaborator in the genocide of the Holocaust.

I began investigating Franco’s complicity in the Holocaust in 2004, for a newspaper piece about the 30th anniversary of the dictator’s death. Initially I was hoping to give a different spin to the usual coverage.
But what was supposed to have been a brief visit to the National Archives and Records Administrations in Washington led to my discovery of more than 60 pounds of fascinating documents. Eventually these gave rise to three award-winning articles in La Vanguardia, as well as three books. The last of these, El Franquismo, cómplice del holocausto (2012) deals specifically with Franco’s complicity in the Holocaust.”


30 kilo authentieke documenten en telegrammen, al die jaren netjes bewaard in de NARA.
Hoeveel historischer wil je ’t nog hebben ?
Daaruit heeft die journo 3 boeken en 3 geprijsde artikels gepubliceerd, dus mocht dit ’n hoax/leugen geweest zijn, dan was dat hier al lang in ’t groot aangetoond.
Niet dus, alle bellenblazers ten spijt.
Citaat:
en IK zou geen tegenargumenten hebben? Moeahahahahahahahahaha.
Zo is dat.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden