Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2017, 01:41   #151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wel moeten uw apparaten wel en pak meer gebruikt worden of gaat u nog beweren dat de wasmachine meer moet draaien voor de was van 1 persoon dan voor de was van 7 personen ?
Verder gebruiken 7 mensen een veelvoud aan water dan 1 mens.
Verder gebruiken 7 mensen een veelvoud aan voedsel dan 1 mens.En moet uw oven 7 x zolang werken voor al uw taarten dan dat ene taartje voor een alleenstaande. Dus een pak meer grond moet worden bewerkt een hoop meer dieren gekweekt of vissen gevangen.
En dan die larie van een alleenstaande zet zijn verwarming misschien hoger......wat is daar nu relevant aan ....En stel dat dat nog zo is....dan moet die nog maar 1 slaapkamer verwarmen....een veel kleinere flat.....een veel kleinere keuken ...en volgens mij is dat toch iets minder belastend dan 5 slaapkamers verwarmen.

Dat u een zuinig en milieubewust gezin hebt ga ik niet in twijfel trekken maar hou nu op met proberen te bewijzen dat met hoe minder mensen we zijn hoe meer we wegen op het milieu. U staat werkelijk wel helemaal alleen met zo een dwaze stelling.
Dan moet u nogmaals wijzen op wat ik schrijft, nl. hoe kleiner de gemeenschapsvormen, hoe zwaarder ze op het milieu doorwegen.

Probeert u deze keer te begrijpen wat er staat?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden