Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2017, 18:56   #13494
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb aangeklaagd bij de NMBS dat iemand 6 dagen na elkaar een oproeppremie kan krijgen en dat dit volgens die persoon allemaal in orde is.
Het is geld van de belastingbetaler dat op die manier door ramen en deuren gesmeten wordt.

Ik heb Patrick er meermaals op gewezen dat dit fraude is. Patrick beweerde meermaals dat hij dit nagevraagd heeft bij de personeelsdienst van de NMBS en dat alles in orde is.

Als burger die het hele zooitje mee moet betalen, is het mijn verdomde plicht om zo'n praktijken aan de kaak te stellen. Voor Patrick kan het geen kwaad want hij heeft het meermaals nagevraagd bij de HR dienst van de NMBS die steeds bevestigden dat alles in orde is en dat hij geen fraude pleegde.

Daarom heb ik aan de NMBS gevraagd of het klopt dat het "normaal" is dat iemand dagen achter elkaar een oproeppremie kan krijgen. Het antwoord verwacht ik binnenkort.

Hoe kan ik Patrick aangeven? Ik ken die man niet eens, ik weet zelfs niet voor werk hij waar doet voor de NMBS.
Bla bla bla, beschouw deze post als een persoonlijke aanval vol scheldwoorden die eigenlijk een permaban verdienen.