Los bericht bekijken
Oud 18 december 2004, 15:00   #11
camaris
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrik acht
Coveliers werd net niet vergiftigd, Dedecker ook niet. Bij gebrek aan passend gif. Dat is het enige lichtpunt in de saga van de VLD voorzitterverkiezingen.
Natuurlijk wordt nu hun zwijgen afgekocht, hun breedsmoel toegesnoerd.
We weten wel dat ze niet "stom" zijn. Opportunisme, politieke carrière gaat voor alles.
Waarom keert de bevolking zich meer en meer gegeneerd van de politiek af, ten prooi aan een aanval van walging ?
Juist, het is het bedrog. Nu ook al in voorzitterverkiezingen.
Mijn klacht is ingediend. Als lid heb ik verschillende VLD mandatarissen om uitleg gevraagd. Iedereen zwijgt, antwoordt naast de kwestie of zegt dat hij het niet weet.
Als alles normaal verlopen is waarom is het stemmenaantal van Coveliers dan een geheim ? Van een andere 'teruggetrokken' kandidaat (partijbestuur) wordt het (zogezegd ongeldig) stemmenaantal wel bekend gemaakt.
Wat is dat allemaal in de VLD ?
Ik wacht geïnteresseerd op het antwoord op mijn klacht.
Meer dan enkele stoplappen en dooddoeners verwacht ik niet.
Tja, als ze dan toch omgekocht zijn, zullen ze zelf ook wel voldoende voordeel gehad hebben om hunne mond te houden. De zakjes zullen wel gevuld zijn, of de toekomstige postjes uitgedeeld. Als ze omgekocht zijn, wil dit zeggen dat ze omkoopbaar waren, en dus ook niet die rebellen die door vuur en over lijken wilden gaan...
Vaarwel ideologie bij Coveliers/Dedecker, en dit verlaagt hen dan tot net hetzelfde niveau als de rest van de VLD-top.

U heeft toch niet zelf voor Coveliers gestemd zeker?

Citaat:
Een interessant referendum in de VLD zou er een zijn met de vraag voor welke partij de leden gestemd hebben op 13 juni.

Mijn conclusie is alvast getrokken.
Als je als lid van de VLD nog niet meer voor de VLD stemt...?
camaris is offline