Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2017, 14:45   #706
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wel Jan, even serieus. Ik blijf signalen ontvangen dat mijn rituelen des duivels zijn. Maar hoe zou je zelf zijn als ge ervoor geboren zijt?
Als ik voor de duivel blijf kiezen, krijg ik geen wederopstanding van Jehova.
Kies ik voor Jehova krijg ik het eeuwige leven.

Dat is wat ik uit deze levensles getrokken heb.

Ik ben oprecht tegenover de getuigen. Ik ontvang hen heel hartelijk, warm en mensvriendelijk. Het is niet omdat ik geen getuige ben dat ik hen daarom niet kan respecteren of de deur openhouden he.

Jullie nemen alles zo letterlijk en verdraaien alles wat ik schrijf naar eigen ervaring. Geloof me, mijn ervaring is niet jouw ervaring.
Mijn visie is niet de jouwe, noch die van de getuigen.
Maar hoe meer ik met getuigen in contact sta, hoe meer ik erken dat de bijbel een belangrijk boek is.

Stapsgewijs marcheer ik vooruit via de middelen die synchronisch op mijn pad komen. Ik heb met de duivel gedanst, nu flirt ik met Jehova.
En weet gij Jan, ik ben een vrij en uniek mens die mag doen met ideologie wat hij maar wenst. Ik laat mij niet domineren door uw verwachtingen of andermans verwachtingen. Ik loop waar mijn voeten mij brengen.
U vertelde eerder dat u niet openhartig was tegenover de Getuigen en dat u uw drugsgebruik alsook uw visie op drugs voor hen verzweeg.

Uw verhaal hangt als los zand aan elkaar. Om de zoveel berichten wordt het anders.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden