Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wat is het probleem? Vrouwen willen wel eens gewoon onder vrouwen zijn. En mannen willen ook wel eens een tijd doorbrengen onder mannen.
|
Ik vind u wel dat u een vreemde definitie van 'onder vrouwen zijn' hanteert. Als enkele vriendinnen beslissen om samen iets te gaan drinken, dan zijn ze 'onder vrouwen'. Dat hoeft daarom niet in een café te zijn dat enkel voor vrouwen toegankelijk is.
Als ik met mijn maten iets wil gaan drinken, dan doe ik dat niet per se op een plek waar enkel mannen komen.
(Dit los van de discussie of het café al dan niet mag beslissen enkel vrouwen toe te laten).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Geen enkel probleem. Als de klant het vraagt, mogen ondernemers daarop inspelen.
Of gaat u ook verbieden dat vriendinnen nog een namiddagje samen stappen en dat hun mannen samen naar de voetbal gaan?
|
Dat bedoel ik dus. Mannen kunnen met een groepje mannen naar de voetbal gaan en gezellig onder mannen zijn, zonder dat daarvoor vrouwen de toegang tot het stadion moet worden ontzegd. Vrouwen kunnen een namiddagje samen stappen of shoppen zonder dat de winkelstraat mannenvrij moet gemaakt worden.